Gå til hovedindhold
Gå til hovedindhold
Godt behandlet
Godt behandlet
X
    Gentofte Hospitals logo - gå til forside
    Godt behandlet
    Godt behandlet
    • Afdelinger og klinikker
      Se, hvilke afdelinger og klinikker der ligger på hospitalet
    • Praktisk information
      Find vej - Parkering - Transport - Internetadgang - Underholdning - Besøgstid - Café og kiosk - Rygning - Kapel
    • Råd og rettigheder
      Afdelinger og klinikker
    • Undersøgelse og behandling
      Akut hjælp - 112-alarm - Giftlinjen - Seksuelle overgreb - Akutmodtagelser og akutklinikker - Patientsikkerhed
    • Job og uddannelse
      Søg job - Hospitalet som arbejdsplads - Hospitalet som uddannelsessted - For nyansatte - Frivillig
    • Forskning
      Om forskning på hospitalet - Vores forskere - Forskningscentre og afdelingernes forskning - Publikationer - Tilbud til forskere - Innovation
    • Kontakt
    • Find vej
    • Presse og nyt
    • Om hospitalet
    • Selvbetjening
    • Andre hospitaler
    • Om regionen
    • English
    • Corona: Other languages
    Gentofte Hospitals logo - gå til forside
    Godt behandlet
    Godt behandlet
    Skip Navigation Links Forside /Råd og rettigheder/Patientguiden/I behandling på hospital/Fejl og klager - hvis noget ikke gik som det skulle

    Fejl og klager - hvis noget ikke gik som det skulle

    1. marts 2022

    Klage over rettigheder, som ikke er blevet overholdt

    Hvis du mener, vi ikke har overholdt dine patientrettigheder, kan du klage. Læs her, hvad du kan klage over, og hvordan du gør det.
    1. marts 2022

    Behandling eller service – sådan klager du

    Hvis du hos oplever noget hos den praktiserende læge, speciallæge eller på hospitalet, som du gerne vil klage over, er her en vejledning.
    23. maj 2022

    Erstatning for en skade – sådan søger du

    Alle patienter i det offentlige og private sundhedsvæsen kan gratis anmelde en skade til Patienterstatningen med henblik på at få erstatning. Læs her om hvordan du gør.
    7. oktober 2021

    Erstatning ved glemte, mistede eller ødelagte ejendele

    Her kan du læse om, hvordan du anmelder glemte, mistede eller ødelagte ejendele.
    11. marts 2022

    Klage over Akutberedskabet

    Se her, hvordan du sender klager om Akutberedskabet - herunder Akuttelefonen 1813 eller alarmopkaldet 112.​
    1. marts 2022

    Skade eller risiko – er du blevet udsat for det?

    Det sker desværre nogle gange, at en patient bliver udsat for risiko eller direkte skade. Det er vigtigt, at du fortæller os om din oplevelse, så vi kan minimere risikoen for, at det sker igen.
    (Webid:247f92fe-91e5-4366-b957-f0411b7e0a58) ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":0,"IndexWp":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":false,"SortDesc":false,"SortOrdering":2,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.gentoftehospital.dk\/raad-og-rettigheder\/Patientguiden\/i-behandling-paa-hospital\/Fejl-og-klager-hvis-noget-ikke-gik-som-det-skulle","m_Item2":false,"m_Item3":"247f92fe-91e5-4366-b957-f0411b7e0a58"}],"TemplateDisplayType":3}
    Publiceringsdato: 23-09-2021 16:49

    Gentofte Hospital

        Gentofte Hospital

        Gentofte Hospitalsvej 1

        2900 Hellerup

        T 38 67 38 67

        E Skriv til os

        • Ophavsret
        • Persondatapolitik
        • Cookies
        • Tilgængelighedserklæring