Utensiliebestilling planområde MIDT

​Praktiserende læger og speciallæger kan rekvirere utensilier til prøvetagning hos Afdeling for Klinisk Mikrobiologi

Utensilierne må kun anvendes til prøver, der analyseres på Afdeling for Klinisk Mikrobiologi, Herlev Hospital.

Rekvirering af utensilier kan ske ved at udfylde bestillingssedlen, der sendes pr. mail til Afdeling for Klinisk Mikrobiologi. HUSK at udfylde med tydelig navn, adresse og ydernummer.

Det er i øjeblikket ikke muligt at bestille elektronisk. Alle bestillinger skal foregå via bestillingssedlen på denne side. Vi beklager ulejligheden.

Bestillingssedlen findes som Word-fil eller pdf til højre på siden, udfyld og mail til: HGH-kliniskmikrobiologi@regionh.dk

Alternativt kan bestillingssedlen udfyldes og sendes pr. brev​​​ eller  evt. sammen med prøver.

Optageområder for praksislæger i planområde MIDT, Region Hovedstaden:

  • Ballerup Kommune
  • Gentofte Kommune
  • Gladsaxe Kommune
  • Herlev Kommune
  • Lyngby-Taarbæk Kommune
  • Rødovre Kommune
  • Furesø Kommune
  • Rudersdal Kommune
  • Egedal Kommune

Vejledning til bestilling af utensilier - Word-fil

  1. Start med at klikke på Word filen til højre i skærmbilledet.
  2. Der kommer en bjælke frem nederst i skærmbilledet vælg "gem" og derefter "Åbn".
  3. Vent et øjeblik og Word-filen "Praksis utensilie bestilling" åbner sig.
  4. Udfyld dokumentet og gem det på din pc´s skrivebord.
  5. Vedhæft derefter filen i en mail.

Vejledning til bestilling af utensilier - Pdf-fil

  1. Start med at klikke på Pdf-filen til højre i skærmbilledet:
  2. Pdf filen "bestillingssedlen" åbner sig op.
  3. Udskriv bestillingssedlen og udfyld den i "hånden", scan den derefter ind og vedhæft som fil i en mail.

Hospitalsafdelinger

Hospitalsafdelingen kan rekvirere utensilier og evt. rekvisitionssedler fra hospitalernes centraldepoter, via SAP Region Hovedstaden.

Redaktør